STATUS UPDATE
20 haribulan Mei 2012 : Amirul Arif '
- diaries of Siti Fairuz -: rindu my GEBU :)

rindu my GEBU :)

'cik tih! ! '<------ pekataan nih slalu ja dya kata kt aku ..
' nk cucu !'<----- dya slalu merap suh aku wat kt dya..
' nanakkkk ' !<------- pa yg aku pegang msti dya nak...
' itih na itiih?????' ! <------- dya slalu tnya kt adek aku kalo aku xp umah dya..
hahaha.... boleh kata, dya suka merap ciktih dya nii....
hehe..ct aa... spa mudak shomel tuh??? haaa...
ni laa mudak shomel2 nihhh,,,,, kak cik :)
manja+comel+gebu+nakai :p

rindu sama budak tecik nihhh .. 
sygs, itih rindu sama kamo taw..
soryy beby, lama tak pegi jenguk kak cik..
itih sibuk :( ..keja kolah byk + tempah nma pon byk..
tak sempay nk p...tok njang ngn cu jah ja p...
takpa, qaya t itih p umah kak cik eh???
mmmmuahhhhxx ! comey2 :D

* ni laa ank spupu ct ... nma dya NUR ANI SYAHIRAH..nma comey dya KAKCIK...
* dya rpat cgt ngn ct..kalo ct p ja umah dya, xdak oqang len dah dya nk merap..
* mak dya, tok dya, dya xmau aihh.. dya nk itih dya ni jgk..hehehee
* mau xrpt, sejak lahir2 g ct dah dok jga dya...
* :) 
* miss u laaa baby !!



Tengss For Reading Cutey! LIKE :)

0 Si Comel Suka:

Post a Comment

Assalamualaikum comel.
Tinggalkan komen awak kat sini taw :)
Thanks cute ! ;)

Faded Red Hand Blue Bow Heart
Faded Red Hand Blue Bow Heart